sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Heippatirallaa!

Moi! Katseletteko te Euroviisuja minä katsoin ne tänään ihan aamutuiman sillä ne tuli niin myöhään että en viittinyt valvoa siihen asti. Mutta katoin ne tänä aamuna. Musta suomen laulaja Paradise Oskar oli erittäin hyvä laulaja harmi ettei Suomi voittanut.
Täällä missä minä asun on ollut vähän aikaa paljon lämpimiä paiviä. Mutta nyt tämän viikon puolella on ollut tuulista ja sateista. Minkälainen sää teilläpäin on?

Nyt panfun asioihin.
olettekos jo olleet linnan juhlasalissa juomassa reilun kaupan teetä. Sillä nyt hän kaikki saavat ostaa vaate kuvastosta pollywood tyyppisiä vaatteita. Muuten mä haluun kertoo teille yhen jutun siis.........
HUOMENTA!!!
No huomenta kipinäinen. Mut ei sun olisi tarvinnut huutaa minun korvaan.
No joo. Minä tulin vain kiittää synttäri lahjastani.
Aah. No katsokaas Kipinäisellä oli keskiviikona synttärit ja annoin sille synttäri lahjaksi ison kakun ja uuden sängyn. siksi se nukkuu joka päivä pommiin.
No kun se sänky on niin pehmeä että haluaisin olla sielä koko päivän.
Mutta nyt sinun pitää mennä kyllä aamupalalle tulen ihan kohta antamaan sen.
Niin se asia mikä minun piti sanoa pääsi unohtumaan siis kun oli Kipinäisen kanssa kaikkee juttuu..... tai siis jotain. äh ihan sama kerron sen joskius toiste.

Tassuittain. Xihu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti