maanantai 11. huhtikuuta 2011

heipsun keikkuli panda palleroiset!

Ooh! Kuulitteko jo että panfuun on tulossa sirkus! Ja itse panfutiimi on tekemässä sielä tenppuja. On se ainakin minun mielestä hassua mutta tietysti myös hienoa. Aijotteko te mennä katsomaan sirkusta? Minä ainakin menen.
No mutta blogini uusi tarina tulee tänään hieman myöhemmin tai sitten huomenna. Sillä minulla oli tänään kaveri synttärit heti koulun jälkeen ja nyt on mentävä tekemään läksyjä. Ja minulle tulee pian uusi ( Siis ei uusi kun minulla ei ole vielä ollut sitä.) lopetus kuva. Se tulee ehkä huomenna sillä minun pitää vielä viimeistellä sitä.
Tassuittain: Xihu
P. S. Mitä mieltä olet aiheistani joista kirjoitan? Voisinko parantaa jotain? Lähettäisitkö kommentin?

1 kommentti:

  1. Blogisi on tosi hyvä vaikka siellä ei ole juurikaan tekstejä... En olisi muuten huomannut blogiasi,mutta se oli panfun blogilistan viimeinen!!!Sitten katsoin:onpas tuolla blogilla söpö nimi ja se näyttää hauskalata,ja huomasin ettei sinulla oluut yhtä ainuttakaan lukijaa joten päätin ryhtyä lukijaksesi...Ja tietty toivon että liityt myös minun lukijakseni,ja sen nimi on:papun panfu-blogi♥

    VastaaPoista